loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 69 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

۲۶ اسفند ۹۱ بود كه پيامك آقاي رباني رسيد كه عازم كربلا هستم.

بعد از ظهر همان روز آقا محمدحسين قرباني آذر تماس گرفتند و گفتند كه انشااله عازم كربلا هستند و دعاگوي بنده و بچه هاي هيات.

همان شب پيامك آقاي محمدحسين جويافر آمد كه انشااله كربلا دعاگويتان هستم. و بعد كاشف به عمل آمد كه اين هر سه با هم در كاروان آقاي خرميان بوده اند.

علي آقاي اوليايي در روز اول عيد در منزل فاطميه ي مشهد در حال جست و خيز ديده شده بودند.

علي آقاي جويافر هم عيد را در مشهد بودند و بعد شاه عبدالعظيم و بعدتر پابوس حضرت معصومه عليهاالسلام. 

روز چهارم پنجم عيد بود كه درتماسي كه با استاد گرانقدرم جناب آقاي باطني گرفتم باخبر شدم كه ايشان مشهد مشرف هستند. 

اواسط نوروز براي اولين بار برايم پيامك آمد كه در كنار قبرستان بقيع و مزار رسول الله به يادتان هستم و ايشان كسي نبودند جز آقا اميرحسين فضيلي نژاد.

چهارشنبه، ۱۴ فروردين پيامك آقاي قدسي بود كه دعوتم كرده بودند براي جلسه هفتگيشان و نشاني داده بودند منزل كربلايي عليرضا رضائي كه متوجه شدم ايشان هم عتبات مشرف بوده اند.

عصر همان روز پيامك حلاليت آقاي برنجيان آمد كه رفتنشان به كربلا را خبر مي داد.

كمي بعدترش پيامك آقاي قريشي آمد كه نوشته بودند روضه هفتگي امشب در صحن قدس، ساعت ۸ برگزار مي شود.

ديگران را خبر ندارم، ولي با خودم فكر مي كنم شروع به اين باعظمتي نويدبخش سالي خوش توام با موفقيت براي هيات و بچه هاي هيات است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید