loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
alireza بازدید : 338 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (8)

سلام بر همه دوستان گل هیتی.سلامی به شدت برف های باریده شده در میهنمون ایران و سلامتی به تعداد ساعات تعطیلی سایت.اگه اشتباه نکنم بعد از دو سه ماه دوباره این سعادت نصیب من شد تا بتونم خدمتی رو به شما دوستان عرضه کنم.

خیلی خبر از فوتبال کشورمون دارم و از شما خواهش میکنم تا در صورت تمایل تا انتهای مطلب بنده ی حقیر رو مورد عنایت قرار بدین.خب........ اجازه بدین بریم سراغ فوتبال.این ورزش محبوب و مردمی کشورمون که سال به سال داره بهتر و جذاب تر دنبال میشه.روی صحبت من هم درباره ی لیگمونه و تیم ملی هم که قربونش برم کافی بود تا با اون شرایط خاص بره جام جهانی و اون موقع بود که دیگه الطاف همگان از سراسر خلقت به ما ارزانی شد و بارز ترینشم صعود تیم ملی به رتبه ی اول آسیا و 38 جهان!!!بله تعجب نکنین یعنی ما بهتر از ژاپن بودیم و خودمون نمیدونستیم! الا ای حال خداروشاکریم که این خوشحالی رو به مردم ما عطا نمود.اما برگردیم به لیگمون.جایی که اگه یه سر به جدولش بزنین میبینین در حد جزیره(لیگ انگلیس) و لالیگا(لیگ اسپانیا)جذابهالبته فقط از لحاظ جدولی چون که کیفیت بازیا و گلهای زده شده به مراتب کمتره و فقط 3هفته مونده تا تموم بشه.منتها این سه هفته تا تموم بشه شده حدود 20فروردین.

بیاین نگاه کلی داشته باشیم به عملکرد تیم ها:

1-فولاد خوزستان:به حسب جوانمردی از تیمی شروع میکنیم که خداییش باشایستگی در صدر جدول قرار داره.یعنی تیمی که شاگردان مربی با اخلاقش یعنی حسین فرکی خوش درخشیدن وتا اینجای کار یعنی بعد از 27 بازی اول هستن.باتوجه به بازیای نسبتا سختی که دارن اما خیلی ها این تیم رو شانس اول قهرمانی میدونن.                                             2-استقلال تهران:تیمی که باوجود این که بازیاش به دل خیلی ها حتی خود طرفدارانش نمیچسبه و همه معتقدن که این تیم فقط با تکنیک سانتر از جناحین گلزنی میکنه.استقلال که تا هفته 26 اول بود در هفته27 در مقابله با ملوان 4گل خورد که البته 2تاش رو هم جبران کرد ولی همین باعث شد تا با اختلاف یک امتیاز صدر جدول رو به فولاد واگذار کنن.               3-پرسپولیس تهران:خداوکیلی باید قبول کنیم که هر چی حاشیه تو عالم هست چمبره زده دور پرسپولیس و کار این تیم رو واقعا سخت کرده.از بی پولی و بدهکاری باشگاه گرفته تا دشمنی ها و کینه هایی که خود پیشکسوتان پرسپولیس  به سرمربی این تیم دارن.اما به نظر میرسه  این تیم امسال تا اینجا هوادارای خودشو بعد از چندین فصل ناکامی راضی نگه داشته.به خصوص این که فاصله ی تنها 3امتیازی این تیم با فولاد و بازیهای نسبتا آسون باعث شده که خیلی از کارشناسان شانس قهرمانی این تیم رو بالاتر از استقلال بدونن.البته پرسپولیس دیگه.اصلا روش ننوشته.یه بار انقدر خوبه که به مس کرمان شیش تا میزنه و یه بارم براحتی از گسترش میبازه و یا با فجر سپاسی مساوی میکنه.حالا باید دید باتوجه به اخباری مبنی بر کمک مالی دوستان علی دایی به پرسپولیس شرایط این تیم چه طوری پیش میره.                                                                                                             4-نفت تهران:تیمی که شرایطش تقریبا مثل فولاده البته از لحاظ باشگاهی و بدور از حاشیه خوب کار کرده و باید منتظر باشیم تا ببینیم شاگردان گل محمدی چه میکنن.                     5-سپاهان اصفهان:باید خطاب به طرفداران سپاهان گفت که خیلی نباید از این که این تیم پنجمه ناراحت و ناامید باشن چون اختلافش با تیم سوم1 و با تیم اول 4 امتیازه.البته اگه سپاهانیا دیر بجنبن و بخواند به تیم هایی مثل مس کرمان به راحتی امتیاز بدن طرفدارای این تیم باید شاهد این باشن که بعد از چندین سال حضور پیاپی این تیم در آسیا برای اولین بار سپاهان از رفتن به آسیا ناکام بمونه.باید منتظر بود و دید که شاگردان زلاتکو کرانچار که خیلی ها حتی شانس قهرمانی براشون قایلن چه میکنن.

اما از جام حذفی بگم و جایی که تراکتورسازی یاغلبه بر مس کرمان برای اولین بار دستش به جام قرمانی رسید اما در حرکتی عجیب شاهد اینیم که تراکتوری ها بقیه ی بازیهای لیگ رو به مسخره گرفتن و در یک بازی ضعیف 3گل از راه آهن  در تبریز دریافت میکنن و میبازن.امیدواریم که هموطنان آذری کمی ارزش برای لیگ متصور شن و و باقدرت ادامه بده چون سرنوشت بالا و پایین جدول به نتایج اونها بستگی داره.

کمی هم از ته جدول بگم که خیلی از تیم ها خطر سقوط را احساس میکنن.از جمله مس کرمان،فجر سپاسی و متاسفانه ذوب آهن اصفهان.اما از صمیم قلب امیدواریم که ذوب آهن به شرایط آرمانی برگرده و خودش رو نجات بده چون حیفه که تیمی با این بازیکنا و سابقه به دسته 1 بره.

خوب در پایان هم از شما تشکر میکنم که بر من منت گذاشتین و این مطلب رو خوندین.از هرگونه نظراتتون خوشحال میشم و باید بگم که به زودی مطلب دیگری درباره ی دیگر رشته های ورزشی هم در صورت حیات خواهم نوشت............................یاعلی 

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 88 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)
مامان؛

بخاطر همه ي سحر هاي ماه رمضان كه يك ساعت زودتر از من و بابا بيدار مي شدي و غذايي را كه از بعد از افطار ديشب تا پاسي از شب آماده كرده بودي، توي سفره با آن سليقه ي خوشگل ات مي چيدي و تازه به مرحله ي تناول كه مي رسيد، همه ي محبت هايت را يكجا سر دست مي گرفتي و آن چنان آرام و بالطافت بيدارم مي  كردي كه خودم هم باورم نمي شد نيمه ي شب است و من بيدارم...

انگار خواب مي ديدم كه بيدارم.

تازه گاهي هم بچه گي ام گل مي كرد و انگار پول خوابم را بخواهم، بي ادبي مي كردم و خب خودت بهتر مي داني كه آدم توي خواب، تكليفي ندارد. هر چند با هيات كه اردو ي مشهد يا جاي ديگر مي روم، فقط 3 دقيقه وقت دارم از خواب بيدار شوم و گرنه...

مامان؛ اگر اجازه ندهي پايت را ببوسم، وقتي كه خوابي لب هايم را كف پايت مي گذارم؛ آخر مي خواهم صورتم بوي بهشت بگيرد.

بخاطر همه ي مهرباني هايت؛ مرســـــي مــامــــان

 

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 86 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

باسلام خدمت دوستان گل هیئتی.بسیار خرسندم ازاین که دوباره مزاحمتون شدم برای بخش ورزش نیوز.امیدوارم که به لطف خداوند این شروعی دوباره به همراه استمرار مطلب گذاریهام باشه.در این مدتی که متاسفانه مطلب نگذاشتم اتفاقات بسیار خوبی در ورزش ایران افتاد.از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی اونم با کسب مقام اول گروه گرفته تا درخشش والیبالیست های غیور که غیرت وتعصب ایرانی رو به همه ی مردم دنیا نشون دادند.اما این شروع دوباره ی من دربخش ورزش نیوز تقریبا داره همزمان میشه باشروع لیگ برتر ایران.قبل اینکه برم سراغ اصل مطلب از همه ی دوستانی که دراین مدت مطلب ورزشی گذشتن مثل اقایون گلستان پرور و بهرامی تشکر ویژه ای دارم و امیدوارم که منو تنها نذارن.

در ادامه میپردازیم به اصلی ترین موضوع پیش فصل لیگ یعنی نقل وانتقالات.جایی که امسال تیمهای مدعی بابه خدمت گرفتن ستاره ها نشون میدن که چقدر عزمشون رو جزم کردند برای کسب مقام.خداروشکر اکثر دوستان در جریان نقل و انتقالات تیم ها هستند.جریانی که طبق هر سال بین تیم های استقلال،پرسپولیس وسپاهان وتیمی که امسال تلاش خودشو بیشتر کرد یعنی تراکتورسازی، شکل گرفت.در این جا به اختصار به عملکر تیم های فوق الذکر میپردازم.

استقلال:در ابتدا از قهرمان فصل گذشته شروع میکنم.این تیم در ابتدا به نظر داغون میرسید از اونجایی که قلعه نوعی ساز جدایی سر داده بود وبازیکنان این تیم هم که پولهاشونو کامل دریافت نکرده بودند هم تهدید به جدایی کردند.تاجایی که حتی مدیر عامل فتح الله زاده هم استعفاداد.اما با ابقای مدیرعامل کم کم ورق برگشت.در ابتدا سرمربی حفظ شد وپس از عقد قرارداد به کانادا رفت.در این فاصله 9بازیکن از این تیم جدا شدند ولی در بازگشت سرمربی،فتح الله زاده هر طوری بود یکی یکی با دیگر ستاره های تیمش تمدید کرد.  و در این بین تنها مجتبی جباری هافبک طراح از این تیم جداشد.اما استقلال با بازیکنانی چونمحمد قاضي- پژمان نوري - نيکبخت واحدي - آندرانيک تيموريان وجاسم کرار قرار داد امضا کرد تا با عزمی راسخ بدنبال کسب ستاره ی سوم باشد.

پرسپولیس:این تیم پس از ناکامی در دوفصل اخیر بالاخره این فصل رو در ابتدا با بستن قرارداد باعلی دایی شروع کرد ودر ادامه هم خوب کارکرد هم بد.بد از این لحاظ که بازیکنانی چون کریمی قاضی و انصاریفرد را ازدست داد و به نظر درادامه علی دایی عاقلانه کارکرد و این تیم رو به سمت جوانگرایی برد و بازیکنانی چونغريبي - محمد عباس‌زاده - علي‌عسگر - سيدصالحي - ميثم حسيني - اميد عاليشاه - عليرضا حقيقي - پيام صادقيان و دهنوي رو جذب کرد و در این اواخر هم به فکر جذب خلعتبری افتاده که اگه موفق به کسب این بازیکن بشه باید در انتظار فصلی خوب از این تیم باشیم.

سپاهان:سپاهان طبق همیشه خیلی بدون حاشیه وسروصدا از 7سهمیه ی لیگ برتریش استفاده کرد و 7ستاره خرید!يعقوب کريمي- رحمان احمدي - هادي عقيلي -حمودي - شجاع خليل‌زاده - آرش افشين و مجتبي جباري 7ستاره ی دریافتی این تیم بودن که واقعا فوق العادس.البته در این بین اونها طالبی ، خلعتبری و سوکای روهم از دست دادن ولی در مجموع عالی بودند و هواداران این تیم امسال هم میتونن شاهد جام از این تیم باشن.

تراکتورسازی:این تیم در واقع رفت سراغ ستاره هایی که از باشگاه هاشون اخراج شده بودند مثله حامد لک-بائو-سعيد دقيقی-علي کريمي -فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد ولی همچنان به این تیم میتونیم به چشم یک مدعی نگاه کنیم.

درپایان بگم که بسیاری از کارشناسان استقلال رو برنده ی فصل نقل وانتقالات میدونند ولی این بسیار عجیبه چون سپاهان عملکردی خیره کننده داشت.در این مطلب به اختصار به نقل وانتقالات تیم های مهم وپرهوادار لیگ برتر پرداختم و همه منتظریم تا لیگ امسال شروع بشه وشاهد لیگی جذاب وپویا باشیم..............................یاعلی

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 90 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

با توجه به پایان امتحان هایم ، فرغت یافتم با دوست تجدید دیدار کنم و پایان قسمت نقل و انتقالات در این ماه را بنویسم . البته یک عنوان دیگر در تیرماه انتشار خواهد یافت که تکمیل کننده ی این سلسله اخبار است.


 ادامه ی مطلب را ببینید 


پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 95 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

باسلام خدمت همه ی هم هیئتیا و دیگر کاربران سایت پرنشاط  هیئت قاسم.لازمه خدمت دانش آموزان هیئت بگم که بدنیست اگر هردفعه ای کمی به مغز خودشون استراحت بدند و به اینترنت و سایت هیئت خودشون سری بزنند تا هم کمی استراحت کنند و هم از مطالب گهربار نویسندگانی چون آقای رضایی،علی جویافر ومحمدحسین گلستان پرور لذت و بهره ببرند.

خوب بریم سراغ اصل مطلب.ورزش کشورمون این روزا با پایان لیگ برتر فوتبال خیلی دیگه خبری ازش نیست حداقل در رسانه ها البته رویدادهای خوبی هم هم اکنون در کشورمون درحال اجراشدن که به اونهاهم میرسیم.حتی با اتمام لیگ فوتبال در این چند روزه و روزهای آینده باتوجه به نقل و انتقالهایی که صورت میگره هیجانش کمتر از خود لیگ نیست چون تیم ها با چطور بسته شدنشون نصف راه رو میرند ولی این پایان کارشون نیست و استسناء هم داره.مثل پرسپولیس که گرچه در فصل پیش خیلی خوب بسته شد اما بازهم درلیگ قبلی ناکام بود.گفتم پرسپولیس یادم افتاد به حرفی که در مطلب قبلی و بعداز اتمام لیگ زدم که گفتم به نظر می رسه کار این تیم تموم شده ولی با مدیریت خوب و تجربه ای که رویانیان از فصل گذشته کسب کرد این بار ابتدا به سراغ انتخاب مربی رفت وبعد از کش وقوس های فراوان بالاخره تا دیر نشده بود علی دایی به این تیم برگشت و این درحال بود که دایی با راه آهن قرارداد بسته بود و پس از جروبحث هایی که بین دایی و رویانیان اتفاق افتاده بود کمتر کسی فکر این رو میکرد که دایی به این تیم برگرده.قسمتی از این مجادله رو بخونید.           رویانیان خطاب به دایی (شما اصلا پرسپولیسی نیستی!!)      دایی (تو نموتونی تعیین کنی که من پرسپولیسیم یانه!!)        رویانیان(یادت رفته بعد از برد جلو پرسپولیس چطوری خوشحال می کردی؟!)         دایی(من خودم رو در حدی نمیبینم که بخوام با تو حرف بزنم!!)     و کلی اتفاقات دیگه که در نهایت من نمیدونم چطوری دایی با پرسپولیس تازه3ساله بست!مثل این که بازیکنان این تیم هم یکی یکی دارن حفظ میشن.

بگذریم و فقط ازفوتبال این رو بدونید که تیم ملی 3تا بازی خیلی حساس برای رفتن به جام جهانی تو این ماه باید برگزار کنه و بیایم همگی برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمون دعا کنیم.

اما بریم سراغ مطالب غیر فوتبالی که خیلی هم جالبه.مسابقاتی به عنوان تور دوچرخه سواری ایران(اذربایجان)داره تو کشورمون و در استانهای آذربایجان شرقی و غربی برگزار میشه که خیلی هم سطح خوبی داره با کلی شرکت کننده خارجی اما جالب اینجاست که در روز اول مسابقات به دلیل انتخاب اشتباه مسیر هیچکس موفق به کسب مقام نشد.حالا میگیم خارجیا ماله خارج بودند و بلد نبودند ولی چرا هموطنان ترک حاضر در مسابقات هم اشتباه رفتن؟!!شهر خودشونم بلد نیستن؟!!

اما دیگر رویداد ورزشی که در کشورمون خیلی خوب درحال برگزاریه مسابقات سنگ نوردی آقایون و بانوان آسیاست.کمی از این رشته بدونید که شرکت کنندگان با شورت ورزشی و بلوز آستین کوتاه یا کتی و کفش مخصوص باید از سنگهای تعبیه شده روی دیوار بالا برند.حالا نکته اینجاست که اخبار خودمون فقط مسابقه در بخش مردان رو به صورت گزارش تصویری پیگیری میکنه و از مسابقات بانوان هم یه تصویر از 500متری نشون میده و فقط نفرات برترش رو میگه.جالب اینه که بدونید تماشاگران مسابقات بانوان بسیار بیشتر از مسابقات مردانند دلیلشم همون پوششیه که در ابتدای کار گفتم و تنها بانوان ایران باپوشش کامل مسابقه میدن!!دیگه خودتون تا آخر کار رو برین!!!

واقعا با این جنبه ی بالای ما ایرانیا فکرش رو بکنین که مسابقات المپیک رو به ما بدن بعد سر مسابقات بانوان به خصوص والیبال ساحلی و شنا چه خبربشه؟!!                                                یاعلی

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 83 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باسلام خدمت دوستان اینترنتی.نظرات شما به من این امید رو داد که هرچه سریعتر دست به کار بشم و ادامه ی گزارش بازی رو بنویسم.                                                                                                                    

تا اونجا نوشتم که 90 دقیقه باتساوی 1بر1 به پایان رسید.باشروع وقت اضافه ی اول پرسپولیس که کمی هم از رفتن بازی به ضربات پنالتی واهمه داشت برشدت حملاتش افزود تادراواسط وقت اضافه ی اول روی پاس زیبای غلامرضا رضایی محمد نوری با گردان تک به تک بشه وبا یک بغل پا دروازه رو بازکنه.تا سپاهانیا در شوک گل خورده بودند عادل کلاه کج  سانتری روی دروازه سپاهان تدارک دید که توپ با تعارف بازیکنان سپاهان در نهایت غافلگیری به محسن بنگر رسید واو هم توپ رو به تیرک افقی دروازه زد تا توپ بادآورده رو به باد بسپاره ولی اون انگار میدونست که درنهایت چقدر حسرت این توپ رو میخوره به همین جهت تا دقایقی در حسرت توپ از دست رفته دو دستی به سرخودش میکوبید.وقت اضافه ی اول به همین ترتیب تمام شد وبا شروع وقت اضافه ی دوم درحالی که پرسپولیسیها داشتند فکر میکردند که چگونه این 15دقیقه روتموم کنند وبرن سراغ مراسم قهرمانی روی پاس جالویچ،محمد غلامی دروازه ی پرسپولیس رو بازکرد تاهمه چیز دوباره از صفر شروع بشه.بازی همینطور ادامه داشت و تیمها فقط منتظر اشتباهات حریف بودند که بالاخره در دقیقه ی 115 همون 5 دقیقه ی معروف که گقته بودندرسید و مهدوی کیا به زمین اومد تا رسما بعد از اتمام بازی ازفوتبال خداحافظی کنه.اتفاقا در این 5دقیقه حضورش دوتا سانتر خطرناک هم کرد که یکیش  افتاد جلوی پای بنگر و اوهم توپ رو به بیرون زد تا بازی تموم بشه وبریم سراغ ضربات مرگبار پنالتی.

اولین ضربه سهم پرسپولیسیا شد وبا تاخیر فراوان هادی نوروزی زد وبه بیرون هم زد.در طرف مقابل سپاهانیا پنالتیاشون رو گل کردند وتازه رضا حقیقی هم ضربه ی خودش رو به آسمون زد تا با گل شدن پنالتی حاج صفی سپاهان قهرمان جام حذفی بشه.

تادقایقی کل ورزشگاه به غیر از سپاهانیا تو شوک بود و بعدش هم همه ی بازیکنان پرسپولیس رفتند تو رختکن و اصلا یادشون رفت که قراره آخرین بازیکن از نسل  طلایی فوتبال که موفق به شکست آمریکا شده میخواد خداحافظی کنه.یکی از تلخ ترین لحظه ها برای مهدی مهدوی کیا درآخر دوران بازیش اتفاق افتاد و در عین ناباوری بازیکنی که یکی از بهترینها از نظر اخلاق وبازیه با حضور تعداد معدودی تماشاچی و تنها حضور گسترده ی خبرنگاران چهارگوش زمین رو بوسید و رفت در ادامه هم فدراسیون یکی از شکیل ترین مراسماشو  در اهدای جام برگزار کرد.مراسمی که میتونست با حضور انبوه قرمزها به بهترین هم تبدیل بشه.اما دیگه فوتباله دیگه هیچی روش ننوشته  مثلا یه بار در عین ناباوری ایران میاد آمریکارو شکست میده و یه بار هم که همه ی شرایط فراهم در عین ناباوری کار صعود تیم فوتبالمون به جام جهانی درآسونترین گروه به اما واگر میکشه.

سپاهانیا که قهرمان شدن و هیچی مبارکشون باشه ولی تازه بدبختیای پرسپولیس شروع شد.درحالی که همه درشوک باخت پرسپولیس بودن علی کریمی به طور غیر منتظره از فوتبال خداحافظی کرد این درحالیه که نه تنها پرسپولیس بلکه تیم ملی هم  خیلی روی این بازیکن حساب باز کرده بود.درادامه فشار هیئت مدیره رو روی رویانیان و کادر فنی شاهد هستیم که معلوم نیست کار این تیم به کجا بکشه درحالی که بسیاری از بازیکنان هم قرارداد یکسالشون باباشگاه به اتمام رسیده وخیلیشون یکی از شرطای تمدید قراردادشون حضور در آسیا بود که اونم منتفی شد.به هرحال طرفداران پرسپولیس این روزا باید خودشون رو برای شنیدن اخبار بدتر آماده کنند.البته در این بین رحیمی هم از مدیرعاملیه سپاهان استعفا داد که مورد قبول هیئت مدیره قرارنگرفت ولی باید منتظرباشیم تا خبرنهایی رو بشنویم و ببینیم که آیا سپاهان باتعویض مدیرعامل به بی ثباتی در مدیریت  دچار میشه یاخیر؟موضوعی که سالها  درسپاهان راه نداشته و به یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت الان سپاهان منجرشده.......................................یاعلی

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 74 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

باسلام خدمت دوستان هم هیئتی.امیدوارم این چند روز پایانی تعطیلات را به خوبی وخوشی طی کنید وبا روحیه ای خوب به استقبال درس ومدرسه برید.

باردیگر مزاحمتون میشم تا اتفاقات رخ داده در فوتبال ایران رو یه نگاهی باهم بندازیم.اول هم به سراغ بازی استقلال با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی میریم.مسابقه ای که ابتدا هجومی از طرف سپاهان شروع شد تااین که روی یک اشتباه از فرشید طالبی سپاهان دقیقه ۲۵ ده نفره شد واین باعث شد تاکمی بازی رو به استقلال تقدیم کنه اما دراواخر نیمه اول محمد رضا خلعتبری باشوتی دقیق از فاصله ی دور دروازه ی مهدی رحمتی رو باز کنه.نیمه ی دوم اغاز شد وهمه منتظر فشار استقلال بودن که از روی زرنگی محض خلعتبری در صحنه ای بچه گانه خسرو حیدری رو مجبور به واکنش کردتا این بازیکن باگرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج بشه.درحالی که همه به این باور رسیده بودند که استقلال ۱۰نفره نمیتونه ازپس سپاهان بربیاد روی همون صحنه ی خطای خلعتبری واخراج حیدری سپاهان یک دقیقه همدوام نیاورد و روی اشتباه فاحش سوشاک دروازه ی خودش رو توسط فرزاد حاتمی بازشده دید وبازی که میتونست در۹۰دقیقه وبه راحتی به سود سپاهان به پایان برسه به ضربات پنالتی رفت.درضربات پنالتی سپاهانیهاعملکرد بهتری داشتند وبه پیروزی رسیدند.نکته ی جالب ضربات پنالتی این بود که امیرقلعه نوعی بادونستن این مسئله که مهدی رحمتی از بازی باپای بسیار ضعیفی برخورداره چگونه یکی از ضربات رو به او سپرد و رحمتی هم با بی دقتی اون رو از دست داد وبعد از آن هم حاتمی پنالتی رو خراب کرد تا باگل سوشاک سپاهان برنده ی بازی بشه و به فینال راه پیداکنه.

اگرچه سوشاک باگل کردن پناتی باعث برد سپاهان شد ولی درواقع او بااشتباه خود بازی رو به ۱۲۰دقبقه کشاند تا خوشحالی سپاهانیها ۳روز بعد تبدیل به عزاشود.سرانجام موعد بازی اسیایی سپاهان مقابل الاهلی عربستان فرارسید تا سپاهان تنها بعد از ۳روز که بازی سنگینی داشتند به مصاف این تیم سرسخت عربستانی برند.بازی درحالی شروع شد که ورزشگاه فولادشهر تماشاچیان زیادی رابه خود دید وهمین باعث شد تا سپاهان دردقیقه ی سوم توسط سوکای به گل برسه وهمه رو متحیر کنه.اما طولی نکشیدکه بالاخره سپاهانیها تحلیل رفتند ودرهمان نیمه ی اول دوگل دریافت کردند تا بازنده به رختکن بروند.

درنیمه ی دوم هم سپاهان حتی باورود نویدکیا تغییری نکرد تاسپاهان دوگل دیگر هم دریافت کند.بعد از این که سپاهان ۴بر۱ازحریف عقب افتاد بازیکنان دچار عصبانیت شدند وبازی کمی باپرخاشگری روبرو شد.

گل دقیقه ی ۹۰فرشیدطالبی هم دردی از زردپوشان دوانکرد تاسپاهان باشکست سنگین۴بر۲درخانه مواجه شد ونتوانست تماشاگران خودرا راضی کند.حالاسپاهان کارسختی در آسیا دارد ولی امیواریم این تیم مثل دوره های قبلی درآسیا خوش بدرخشد.

اما دربازی همزمان تراکتورسازی دیگر نماینده ی ایران مقابل الشباب دیگر نماینده ی عربستان باخت تا دریک شب دوشکست تلخ مقابل عربستانی ها داشته باشیم.

درحالی که همگان از نتایج تیم های ایرانی مقابل عربستانی هاناامید شده بودند استقلال موفق شد دریک بازی خوب مقابل الهلال عربستان باوجود اینکه ۱برصفرعقب بود با دوگل پژمان منتظری و آرش برهانی این تیم را در ریاض شکست دهد تا کمی به نتایج آسیایی امیدوارتر بشیم وبیش از این مقابل عربستانیها مغلوب نشویم.

با آرزوی روزهای خوب برای فوتبال ایران.................یاعلی

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 83 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

سلام.قبل از هر چیز میخواستم بگم نمیدونم که چرا با وجود آمار خوب بازدید هیچ کس اقدام به گذاشتن مطلب نکرده ولی به هرحال من اومدم تا با یک مطلب ورزشی بعد از مدت ها این طلسم رو بشکنم.اصل مطلبم هم همونطور که در تیتر میبینید اختصاص داره به فوتبال ایران ولیگ برتر وبازیهای حساس هفته ی ۲۶.هرچه پیش میریم به هفته های پایانی لیگ نزدیک میشیم و باطبع مسابقات حساس تر هم میشه.باوجود حساسیت شدید در پایین جدول به خاطر حذف ۴ونیم تیم از لیگ برتر ولی مسلما حساسیت بالای جدول واین که بدونی کدوم تیم قهرمان میشه بیشتره.این هفته ها اتفاقات جالبی داره تو لیگ رقم میخوره و شاید هم بهترباشه بگم اتفاقات عجیبی داره رقم میخوره وحالا بر حسب اتفاق یا دلیل دیگری اکثره این اتفاقات به نفع استقلال و به ضرر سپاهانه!حالا از سوت های عجیب داوران که تمامش به نفع استقلاله بگیر تا پنالتی های سوخته سپاهان!بگذریم که تیم ها باتمام وجود جلوی سپاهان بازی میکنن ولی جلوی استقلال یکبار که دروازه بان حریف اشتباه عجیبی میکنه و یه گل ۳امتیازی تقدیم استقلال میکنه و یه بازی عجیب و غریب فجر جلوی استقلال که توپ تک به تک و حتی در موقعیت ۶قدم را به آسمون میفرستند از اون طرف اینقدر گلهای راحت میخورن تا درنهایت نتیجه ی عجیب ۵برصفر رقم بخوره.

حالا از این ها بگذریم بریم سراغ موضوع اصلی که تحلیل بازی سپاهان و پرسپولیسه.بازی این دوتیم همیشه جذاب بوده و این بازی هم شرایط خاص خودش رو داشت.سپاهان که به شدت دنبال هر۳ امتیاز مسابقه بود تا فاصله ی ۲ امتیازیش رو با صدر جدول حفظ کنه و پرسپولیسم دنبال این بود که بابرد این بازی حداقل دوهفته هم که شده درحدود بالای جدول بمونه و ازطرفیم ثابت کنه که شرایط بازی رفت تو اصفهان واقعا عجیب بوده(همون بحث بطریهای آب و گیجی بازیکنان تیم)که به باخت ۲برصفر پرسپولیس انجامید.بازی شروع شد و ازهمون ابتدای بازی میشد فهمید که پرسپولیس برای جذب۳ امتیاز میخواد دست به یه بازی خوب بزنه.نیمه اول درحالی به پایان رسید که قرمزپوشان موقعیتهای بهتر و بیشتری داشتند ولی در عوض زردپوشان هم بیکار نبودن با خلق چندین موقعیت که جدی ترینش توپی بود که در چند قدمی دروازه به خلعتبری رسید و اوهم با بی دقتی تمام توپ رو از دست دادبه اتمام رسید.باشروع نیمه ی دوم سپاهان که میدونست دو مدافع اصلیش دراستانه ی اخراج هستند محتاط تر کار کرد ولی بااین حال در دقیقه ی ۶۶میلان سوشاک بادریافت کارت زرد دوم اخراج شد و سپاهان از چیزی که میترسید سرش اومد.درنیمه ی دوم دوتیم موقعیت های خوبی داشتند که بهترینش صحنه ی تک به تک شدن سوکای با نیلسون بود که توپ رو به دیرک کوبوند تا بالاخره پرسپولیس در دقیقه ی ۹۳ با غفلت مدافعین سپاهان توسط هادی نوروزی به گل برسه تا بتونه انتقام بازی رفت رو بگیره.

نکات جالب بازی...از نکات جالب بازی میتوان از صحنه ی خطای سوکای روی نیلسون نام برد که با واکنش شدید بنگر و سیدجلال حسینی دو مدافع پرسپولیس که تاسال قبل درسپاهان بازی میکردند نام برد که میشه گفت یه جورایی دلی از عزا در اوردن و فحش های هواداران سپاهان در بازی رفت رو روی سوکای خالی کردن.

نکته ی جالب دیگر این بود که بعد از گل قرمزها بنگر رو به سمت هواداران سپاهان کرد و حسابی و زیاد ازحد خوشحالی کرد که ناخودآگاه نوروزی هم برای شادی گل به آن سمت رفت و این باعث شد که بنگر به کار خود باشدت بیشتری ادامه دهد.

نکته ی دیگر این که برای اولین بار محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان در این بازی بسیار عصبانی شده بود و درچند صحنه به شدت به داور اعتراض کرد که واقعا از معدود دفعاتی بود که محرم را اینقدر عصبانی دیده بودیم.

نکته ی آخر برمیگردد به بحث داوری که دوصحنه ی مشکوک داشت.در صحنه ی اول داور خطای شهاب گردان روی ولاتکو مهاجم پرسپولیس رو که پنالتی هم بود نگرفت و از طرفی در دقیقه ی ۶۶ روی صحنه مشکوک دیگر در تلافی به سوشاک مدافع سپاهان کارت قرمز نشان داد.

درپایان وقتی که به اظهار نظر بازیکنان و مربیان دوتیم نگاه میکنی متوجه میشی که ۹۰درصد بازیکنان سپاهان برد را حق پرسپولیس میدونستند و مربی این تیم هم نظری مشابه با بازیکنان داشت و همگی آنان اعلام کردند که درصدد هستند در بازی های بعدی جبران کنند.به هر حال سپاهان بار دیگر به پرسپولیس در وقت های تلف شده باخت ولی امیدواریم که این بار این باخت منجر به قهرمان نشدن سپاهان نشود.سپاهان هم باید بداند که در مسابقاتش علاوه بر جدال باتیم حریف با دست های پشت پرده ی دیگری که دوست دارند تیم دیگری قهرمان شود باید مبارزه کنند.                            یاعلی

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 64 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

سلام،سلامی به اندازه ی سرمای این چند روز و شب و سلامی به اندازه ی استرس سرجلسه امتحان!! راستی میدونستید با تحقیقی که دانشمندان کردند چی فهمیدند؟آن ها دریافته اند که استرس ضرری به اندازه ی کشیدن چند نخ سیگار رو داره!!!فکرشو بکنین یعنی الکی الکی هممون معتاد شدیم رفت!حالا اینجا ممکنه یکی برا ما کلاس بذاره و بگه ما که هیچ وقت مزه ی استرس رو نچشیدیم.ولی غیر ممکنه مگه میشه آدم سرجلسه امتحان بره و استرس نداشته باشه؟!

بگذریم این روزا دیگه همه کم و بیش امتحاناشون تموم شده و لازم به ذکره که چه خوب چه بد اقای دانش اموز یا دانشجو ولش کن تموم شد ترم بعد رو دریاب!این ترمو میشه به قول معروف یه جوری زیر سیبیلی ردش کرد اما ترم بعد دیگه شوخی بردار نیست.من هم متاسفانه به خاطر مشغله های امتحانی فرصت نوشتن مطلب رو نکردم و امیدوارم که دوستان به خوبیه خودشون ببخشن.این چند روزه که امتحانا بود و هیات هم نبود کلی دلمون برا هم دیگه تنگ شده(در اینجا لازم به ذکره که به کسایی که این چند روز سفر زیارتی بودند اولا زیارت قبول بگم،دوما یادآوری کنم که حتما این هفته جلسه رو تشریف بیارن،سوما سوغاتی و اینا که جای خود دارد!)لازمه یه تشکر درست و حسابی از جناب رضایی بکنیم به این دلیل که ماشاالله وبلاگ رو این چند روزه روی یک انگشتشون چرخوندن و در ضمن تولدشونم تبریک عرض کنم.

اما خوبه یه سری هم به ورزش کشور بزنیم که یکدفعه فکر نکنه ما حواسمون نیست و دوباره هرکی هرکی بشه!این یک ماهه خوشبختانه اتفاق فاجعه واری نیفتاد،مسابقات لیگ که به خوبی و خوشی برگزار شد و اتفاق مهم دیگه این که خولیو ولاسکو خوشبختانه دوباره با تیم ملی والیبالمون تمدید کرد تا ایشاالله دو سه سالی دوباره شاهد موفقیت های دنباله داره والیبالمون باشیم.اما در خصوص مسابقات فوتبال لازمه که کمی مطلب بنویسم.این چند هفته که ما سرمون تو لاک خودمون بود می خواستند جناب کفاشیان مدیر زحمت کش و جدی فوتبال مارو برکنار کنند اما تا دیدند نمیتونند پرشون به غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ که خداییش خیلی زحمت کشده رو به علت بازنشسته بودن برکنار کردند.این هم از اتفاقات کلا جالب ورزش ایران بود!آخه یکی نیست بگه اگه ایشون بازنشستس چرا تایید صلاحیت شد و در انتخابات شرکت کرد و حتی چند ماه به عنوان رییس سازمان لیگ فعالیت کرد!اگه هم که واقعا میخواید قانون رو اجرا کنید که ۲سوم از مدیران ورزشی ایران بازنشته یا دوشغله اند!حالا این وسط چرا پرشون به این بنده خدا گرفت،الله اعلم.مسابقات لیگمون هم جالب شده.از دربی عجیب و غریب اصفهان گرفته (که یادم نمیره که یکی از هوادارای اصیل سپاهانی به من میگفت بی حاشیه ترین دربی دنیا دربی اصفهانه!قشنگ هر تیم نیاز به برد داشته باشه برنده ی این بازیه و دوتیم به صورت دوستانه برای همدیگه بازی میکنند) تا داوریهای به نفع آبیها و دل نکندن قرمزها از این رده ی ۱۲.دیگه این لیگ مارو جدا فقط خدا اخرشو میدونه و پس از پشت سرگذاشتن ۲۲هفته هنوز اوضاع تیم قهرمان یا تیمای سقوط کرده معلوم نیست!! در اخر باید بگم که باخبر شدیم اقای رویانیان از سمت خود در مدیرعاملی پرسپولیس و ریاست سوخت استعفا کرده و گفته که خسته شدم.امیدوارم که با این امر موافقت نشه و اقای رویانیان همچنان بتونه به باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران کمک کنه. یا علی

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 64 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

به دليل برگزاري بازي هاي هفته هجدهم ليگ برتر در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اين هفته، برنامه 90 نيز چهارشنبه شب پخش شد.

به گزارش فارس،در ابتداي برنامه تصاويري از تشيع پيکر نيما نهاونديان مجري برنامه ورزشي شبکه 2 پخش شد.

* شادي گل به درخواست تماشاگر

در بازي فولاد خوزستان و داماش گيلان اسماعيل شريفات بعد از گلزني کفش ورزشي خود را به صورت تلفن همراه در آورد وي در مورد دليل اين شادي پس از گل گفت: يکي از تماشاگران قبل از بازي از من خواست که اگر گل زدم چنين کاري بکنم و من هم اين شادي را انجام دادم.

در اهواز همچنين از جايگاه نامناسب گزارشگر راديو تصاويري پخش شد و صعودي گزارشگر راديو گفت بارها به مسئولان گفته ايم که جايگاه مان نامناسب است و آنها گفته اند که ترتيب اثر مي دهند اما کاري نکردند.

زمين ورزشگاه اهواز نيز قبل از آغاز مسابقه خط کشي شد که اعتمادي نماينده فدراسيون گفت: رنگ را با آب قاطي کرده بودند و با بارش باران رنگ ها کمرنگ شده بود و ديده نمي شد و من خواستم که از رنگ خالص استفاده شود بازي سر وقت آغاز شد.

مسعود مرادي کارشناس داوري برنامه نيز گفت اي کاش بازي با تاخير برگزار مي شد اما خط کشي ها درست مي شد زيرا هيچ خطي در ميانه ميدان ديده نمي شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 87 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
برنامه شب گذشته 90 از ساعت 10 و 45 دقيقه آغاز شد اين برنامه، همچون دوشنبه شب‌هاي هر هفته، از شبکه 3 پخش شد و در ادامه به بازيهاي غرب آسيا پرداخته شد.
 سپس بازيهاي انجام شده جام حذفي به تصوير کشيده شد. و بازيهاي جام حذفي مورد نقد و بررسي قرار گرفت .
کنايه فردوسي پور به مهاجمان پرسپوليس
عادل فردوسي پور در شروع برنامه اش به مهاجمان پرسپوليس تيکه انداخت و گفت خلعتبري بر خلاف مهاجمان پرسپوليس درازکش هم گل مي زنه!
در برنامه ديشب نود عادل فردوسي پور صحنه گل زني محمد رضا خلعتبري در بازي سپاهان و فولاد را به تصوير کشيد.در اين بازي مهاجم سپاهان در حالي که در محوطه 18 قدم سرنگون شده بود،به راهش ادامه داد و در حالت خوابيده توپ را وارد دروازه فولادي ها کرد.اين در حالي است که فردوسي پور در زمان پخش اين صحنه با تيکه انداختن به مهاجمان پرسپوليس گفت:«فرق خلعتبري با مهاجمان پرسپوليس اين است که او خوابيده هم گل مي زند!
مهمانان حضوري برنامه 90
بختيار رحماني بازيکن فولاد و خداداد افشاريان مهمانان حضوري برنامه 90 بودند .
محاکمه رويانيان توسط فردوسي پور ؟
 
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 78 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

سلام بر همه ی رفقا.در مطلب قبلی قول داده بودم دوباره برای فوتسال مطالبی درج کنم و الوعده وفا.به خصوص الان که بعد از گذست چند روز به شخصه هیچ پیگیری همه جانبه ندیدم وجای بسی تعجب است که با موضوع به این مهمی که درنوع خود فاجعه ی بزرگیست حتی یک صدم باخت تیم ملی به لبنان که شاید تاثیر چندانی به جام جهانی رفتن یانداشتن تیم ندارد هم بحث نشد!!!

 

ادامه در ادامه مطلب است

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید