loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
alijooyafar بازدید : 6250 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (15)

لامصب0 این بحث مقدمه آنقدر مستلزم توجه و ریزه کاری است که دست و پا شکستگانی چون من باید اینگونه دست به قلم بردارند و پدر صاحب بچه مقدمه را در آورند ... و نکته جالب به ذکر1 آن است که مطلب توجه خواننده را می طلبد ، همان چیزی که در مملکت ما کمتر یافت می شود...

و البته نویسنده هم برخلاف من باید ذهن سالم و اعصاب روانی (روان به معنای جاری(دوست عزیز ! نه اون جاری(نه به معنای زن برادر شوهر))) داشته باشد ، مثلا همین که ذره ای اعتماد به خواننده ندارم و مدام لغات را معنی میکنم در حالی که خواننده خود فهمیده و باشعور است2 ، خب تقصیر خودم هم نیست ، در همسایگی رو به رویمان مردی 40 و اندی ساله برای اینکه بچه 6 ماهه اش بخندد صدای انواع پرندگان ، خزندگان را در میاورد ؛ خب مرد حسابی این چه حرکتی است ؟! از اون سبیل چهار پیچت خجل شو لا اقل !! صدایت تا اینجا می آید ! ، برای بنی آدم حواسی باقی نگذاشته اند خب !

و اما برویم سر اصل مطلب (به قول حسن زهتاب : کوتاه سخن) ؛

گاهی ذهن آدم بدجور گره میخورد به گره هایی که باید به حال آنان افسوس خورد و شاید هم گریه کرد ، اما نمیدانم چه میشود آدمی را که خنده می کند به حال این همه دردسر..!

شاید این خنده ها آرامش قبل از طوفان باشد یا یک اختلال عصبی ، چه میدانم هر چه میخواهید اسمش را بگذارید ...

این عوامل اختلال گر در زندگی بسیارند و نه وقت و اطلاعات من پاسخگوی نوشتار چنین مطایباتی است و نه صبر و حوصله شما ، پس به بیان چند مورد محدود آن در هیات خودمان بسنده میکنیم...


1. کربلایی حسین ملک احمدی می گوید3 :

...مسئله ای که اکنون در بین مراکز فرهنگی مذهبی هست اینست که مدیران ، کارمندان ارشد و بسیار از فرهیختگان فعال عرصه های جامع از همین هیئت ها و موسسات بزرگ شده اند و الان همان جمع رفاقتی ده سال - پانزده سال پیش جمع شده اند و یک سری مسئولیت های شهری و چه بسا کشوری را در اختیار دارند و لذا باید به اصل رشد و تربیت در هیئت های امروزی توجه بسیار کرد...


شب جمعه با رفقا رفته ایم گلستان شهدا ، برادران شانه و محمد حسین رحیمی هم هستند4 . یاد مطلب مهدی می افتم که نوشته :

..."ان شاءالله سعی می کنیم ضدا «صدا» های ضبط شده ی مراسم رو تا ایام فاطمیه دوم درون سایت قرار بدیم ."...

سخنش را متذکر میشوم که مدت مدیدی از سخنت گذشته است و کذا و کذا ، در جواب میشنوم که اکنون محمدحسین رحیمی مسئول واحد سمعی بصری است و عملا سایر دوستان هیچ کاره اند ،

به محمدحسین که ارجاع میدهم متوجه میشوم فایل ها دست سید علی است و ....

بگذریم ، یحتمل اگر سید علی هم آنجا بود نوک انگشت اتهام سوی شخص دیگری روانه می گشت و ...

این جاست که آن اختلالات ذهنی پیش می آید و ذهنم می رود سوی آنکه همین رفقایم یک روزی میشوند همان مدیر شرکت تجاری فلان که حسین آقا میگفت و مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره و ...

 

ادامه دارد ...

 

 


 

پی نوشت :

0. لا مذهب

1. لازم به ذکر است

2. اینهمه تعریفتونو کردم وجدانا شماره های بعدی رو هم دنبال کنیدا ، شماره بعدی پس فردا در خروجی سایت

3. جلسه شورای فرهنگی مورخ 93/12/21

4. قرار همیشگی هیئت بعد از جلسه در گلستان شهدای اصفهان ، این هفته : 93/2/18

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسین رحیمی در تاریخ 1393/03/20 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
دوستان عزیز که صوت شب میلاد براشون هنوز حل نشده بنده به عنوان فرد خاطی از شما عذر میخوام در اون شب بنده اشتباه بزرگ را مرتکب شدم و در اون مورد مسؤلیت صوت که بر عهده بنده بود به نحو احسن انجام ندادم بنده از شما طلب عفو میکنم و امید وارم که مسؤلین بعد خطای بنده را تکرار نکنند .
والسلام علیکم و الرحمة الله و برکاته
محمد حسین رحیمی
20خرداد 1393

این نظر توسط عضو گروه آقای... در تاریخ 1393/03/06 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

به نظر من اینجور صحبت کردن آقای رحیمی اصلا درست نیست. میگه بنده ملزم به رساندن سیستم به هیات بودم ولی نرسوندم کسی مشکلی داره ؟؟؟
خیلی متاسفم از اینجور صحبت کردن بعضیا. شانه اینجوری نبود. مسئولیت قبول میکرد...
پاسخ : ع . جویافر:
بعید میدونم آقای رحیمی موظف به پاسخگویی در قبال اشتباهشون به شخص شما باشن ... نه ؟؟

این نظر توسط مهدی شانه در تاریخ 1393/03/04 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

اونوقت چه شکلی باید این موضوع ضرورت یابی و مخاطب سنجی بشه ؟؟ و این که دقیقا کی این کار انجام میشه ؟؟

این نظر توسط HMA در تاریخ 1393/03/04 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

بله منم در بسم الله و انا لله موندم
ولی فک کنم نوعی معذرت خواهی از نوع خوراسگونی است همراه تعدی حالا توش چی در بیاد رو نمیدونم.
اما انچه که عاقلانه استنباط میشه جلسه مورد بحث نیاز به سیستم حرفه ای که هیت دارا میباشد رو نداشته ولی از کاهلی دوستان در این امر چیزی رو کم نمیکنه.
اون بحث ضبط صدا هم باید مخاطب سنجی بشه تا ضرورت امر از انجام تا انتشارش مورد ضرورت لازم قراربگیره

این نظر توسط م.رضائي در تاریخ 1393/03/03 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

من متوجه نشدم!
اين آقا محمدحسين رحيمي، آخرش داره معذرت خواهي مي كنه يا به طغيانگري مشغوله؟؟؟
بجاي \"بسم الله...\" مي نوشت \"انا لله و ...\" بهتر بود...

این نظر توسط محمد حسین رحیمی در تاریخ 1393/03/02 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

بسم الله ارحمن ارحیم
با عرض سلام خدمت دوستان
بنده از اتفاق روز سه شنبه متاسفام و از دوستان خواهشمندم که بنده را مورد عفو قرار بدندو بنده ملزم به رساندن سیستم به هیات بودم ولی نرسوندم کسی مشکلی داره

این نظر توسط مهدی شانه در تاریخ 1393/02/31 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

علی جان من اونوقت یکم داغ بودم لحن صحبتم یکم تند بود اگه ناراحت شدی ببخش ...
امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشی .
ایشالا هر چه زودتر ببینیم هم رو .
پاسخ : ع . جویافر :
نه عزیزم ناراحت نشدم ...
خیلی آقایی ... منم دلم تنگ شده برات..

این نظر توسط HMA در تاریخ 1393/02/30 و 8:57 دقیقه ارسال شده است

سلام به تیزهوش گروه خودم اقا مهدی عزیز
بنده در نگاه اول راستش جا خوردم....چند بار دیدگان مبارک را باز و بسته کردم ببینم واقعن مهدی شانه اس اومده نظر گذاشته.!!!
با اینکه ایشون در زمینه های دیجیتالی بخصوص اینترنت و چت ید طولایی دارن نمیدونم چه اتفاقی افتاده که انگشت مبارک رو از گزینه هایی غیر از واتس و لاین و زومیت و...برگردوندن و به اینجاهم سر زدند خلاصه بنده که نه به عنوان مربی که به عنوان دوست و فامیل دور در بین کش مکش های زیاد خیلی دوسش دارم و ارززوی موفقیت برا امتحانات نهایی وکنکور پیش رو براش دارم

این نظر توسط مهدی شانه در تاریخ 1393/02/29 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

الله اکبر !!!

من یه هفته به سایت هیات سر نزدم چقدر مطلب گذاشتین و چقدر دعوا کردین با هم .

من نمیفهمم این بحث ها چیه ؟ قشنگ یه چوب بذارین این جا که هر کی خواست طرف مقابلشو بزنه .

این علی آقا جویافرم که این ور و اون ور راه میره و از این و اون غلط املایی پیدا میکنه . چه بسا یه ده بیست تا مشکل از متن من ردیف بکنه اون پایین با رنگ قرمز ...

البته ما خیلی بهشون ارادت داریم ... بگذریم .. امروز نشستم مطالب جدید سایت رو خوندم و لازم دونستم که بیام چند تا نکته رو بگم و برم البته با اجازه ی اساتید ...
در پاسخ به اون حرفی که علی آقا اون بالا زدن شکلک( مهدی شانه از این حرکت جهادی به شدت حمایت میکنه )) باید بگم که اصلا از صحبتش خوشم نیومد .. حتی اگه به شوخی هم گفته باشه . بالاخره تو این هیات همه با هم دوستیم و سعی میکنیم در کنار هم به لطف خدا کار های هیات رو پیش ببریم . حالا فرقی نداره که من مسئول سمعی بصری باشم یا دیگری . دلیلی هم نداره که به خاطر این که آقای رحیمی دستگاه رو نرسوند از کارش برکنار بشه .

نکته ی دوم در مورد صوت جلسه ی فاطمیه ی قبل از عید هست که در این پست علی جویافر مطرحش کرد .

بنده بعد از برنامه ی فاطمیه یک مطلبی رو گذاشتم توی سایت که توش گفته بودم ان شاءالله صوت جلسه ی فاطمیه رو تا ایام فاطمیه ی دوم توی سایت قرار میدم البته اون موقع صداهای ضبط شده از مراسم دست من نبود بلکه دست سید علی رضوی بود . من هر چی تلاش کردم که این صدا ها قبل از تمام شدن ایام عید به دستم برسه نشد و فقط به خاطر این که توی عید فقط وقت انجام این کار رو داشتم و بعد از عید دیگه وقت برای این کار نداشتم به محمد حسین رحیمی گفتم که من وقت ندارم و قرار شد که صداها رو سد علی رضوی تدوین کنه که در نهایت نفهمیدم این جریان در نهایت چی شد و این که اصلا پیگیری ای توسط مسئول سمعی بصری صورت گرفت یا خیر ... اگر کسی چیزی فهمید یه خبری هم به من بده ..

در نهایت میخواستم بگم که من از زیر کار شونه خالی نکردم و اصلا نمیخواستم کار رو به گردن کس دیگه ای بندازم تا مثل الآن کار رو زمین بمونه ... همین ...

و در آخر ارادت خاص خودم رو اعلام میکنم نسبت به مربیای هیات مخصوصا آقا مسعود رضایی که ما رو با مطالب قشنگشون بهره مند میسازن و هم چنین حسین آقا ملک احمدی مربی گرامی بنده که صبح تا شب میان تو سایت میگردن و در میدان نظر گذاشتن با حاج مسعود و علی آقا جویافر رقابت میکنن !!! شکلک

و همچنین ارادت و علاقه ی قلبی خودم رو به رفیق شفیقم علی جویافراعلام میکنم که تو این چند سال بهترین دوستم بوده . الان هم به احتمال زیاد در حال نوشتن یک جواب بلند بالا در جواب به اظهارات منه . خدا به خیر بگذرونه

به هر حال ببخشید اگه وقتتون رو گرفتم و بنا بر وظیفم این مطلب رو نوشتم که شبهات برطرف بشه .



خوب و خوش و سلامت باشید .

و من الله توفیق . محمد مهدی شانه 93/02/29



پاسخ : ع . جویافر :


من و اینهمه خوشبختی محاله !! داداش مهدی ام نظر نمیذاره تا میذاره گل میکاره ... خدایا این پاداش کدامین عمل صالح من است ؟ به قول امروزی ها عایا ؟؟؟



و اما اصل مطلب .


جل الخالق !!!

پیگیرش هستیم یه چوب تعبیه بشه در کنار سایت ، البته به شرط اینکه هر کدوم از اعضا کسی رو مورد ضرب و شتم قرار داد ، چوب رو بذاره سر جاش ، وجدانا در قبال اهمال کاری در حفظ سلامت چوب ، راضی نیستم ...
چوب را که بردارید آدم یاد این اتوبوس* اسکانیا ها می افته که جای چکش اضطراری دارن اما خود اصل قضیه نیست !! شکلک

بگذریم....

غلط های املایی رو چه کنم ، نهایتا من درست میخونم سایر افراد نمیتونن تفاوت اذهار رو با اظهار متوجه بشن .. شکلک

برای اولین بار قانون پاسخ ها رو هم دستکاری اش کردیم به جای قرمز از رنگ سبز استفاده کردیم (خواهشا کسی اصرار نکنه همین یکبار اونم فقط برای مهدی شانه انجام دادیم - سفارشات پذیرفته نمی شود .)

اونجا که گفتم "مهدی شانه از این حرکت جهادی به شدت حمایت میکنه" قصد بیان حس شما رو نسبت به این مورد نداشتم بلکه هدف چیز دیگری بود که بیانش در اینجا به دلیل جنبه عامی مکان سایت مناسب نیست ، انشاالله حضورا عرض خواهم کرد . والا همه میدونن که مسئولیت ها در هیئت فقط اسمی هست و جنبه باطنی کار ها در هیئت به صورت کاتوره ای و عاری از هرگونه نظمه ، ثانیا شما که همین الان در بخش سمعی بصری فعال هستی و موفق هم بودی تا کنون ، چه دلیلی داره به دنبال اسم و رسم باشی؟؟؟ . منظور اینکه قصد بنده اعلام چشم داشت شما نبوده و نیست... در این رابطه سخنم سنجیده نبود ، حق را به شما میدم. اما خدا شاهد است قصد بدی نداشتم .. به رفاقتمون قسم ...






اضافه میکنم :

بنده نکته ای در مورد کاستی در عمل حضرت عالی ، بیان نکردم ؛ مشکل مجهول بودن شخص خاطی است. که اصلا مهم نیست که بوده و هست ، چون قصد تحقیر کسی را نداریم کاری که باید در ایام عید انجام میشده ، صورت نگرفته حالا هم زمان گذشته و در ماه جشن و شادی هستیم و انتشار این فایل ها اندکی نامناسب است.



و در آخر :



تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست / به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد




خوشحال میشیم هر چند وقت یکبار کوتاه نظری روی مطالب بدی دوست عزیز ... خیلی گلی ، ببخش اگه ناراحت شدی شکلکشکلکشکلک


این نظر توسط HMA در تاریخ 1393/02/28 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بر دوستان هیتی نه صرفن از نوع گذر گاهی...!!!!
بحث انتقاد سازندس ان شالله بنده هم چند کلمه بگم...
معمولن 3نفر تو هیت هستن که دغدغه اصلی برپایی جلسات رو دارن...
که بحث اجرا پشتیبانی و پیگیری ها رو انجام میدن
با تشکیل شورا های گوناگون سعی در پخش این مسولیت هاشد ولی فقط در اجرا کمی این بار از دوش دوستان کم شد...متاسفانه
در این جشن اخیر هم همه بار بر دوش دوست عزیزم آقا سعید افتاد که واقعن تشکر میکنم تنهایی تونستن این بار کج رو به منزل برسونن...
تا وقتی کسایی که داعیه دار هیتی و بچه هیتی و هیت ماااا رو دارن و در کلام گذر میکنن همین آش و همین هیت...
در زمینه صوت این هفته هم 10 در صد بنده مقصر هستم ضمن اینکه در طول هفته به دو جناب صوتی هیت تذکر دادم وهماهنگ کردم...
خدا کمکمون کنه اینا میشه سرآغاز حرکت های خوبی باشه ایشالله
پاسخ : ع . جویافر :
حالا چرا بار کج ... بار ، باری است که برای اهل بیت کشیده شده و هیچ گاه کج نیست ، خواهشا به کاربرد صحیح ضرب المثل ها ، امثال و حکم و کنایه ها توجه کنید
و اینکه مگر کیک است که درصد بندی میکنید که 10% یا 20 % ؟؟
البته بنده انتقادی به صوت جلسه جشن میلاد امام علی ندارم اما به تقسیم بندی سهم اهمال کاری ها هم اعتقادی ندارم
و بگذریم که با این اوصاف بدخلقی صورت گرفته از سوی مربیان آن هم در شب جشن و میانجی گری آقا وحید و این داستان ها چه بود و چه گذشت...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید