loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
alireza بازدید : 338 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (8)

سلام بر همه دوستان گل هیتی.سلامی به شدت برف های باریده شده در میهنمون ایران و سلامتی به تعداد ساعات تعطیلی سایت.اگه اشتباه نکنم بعد از دو سه ماه دوباره این سعادت نصیب من شد تا بتونم خدمتی رو به شما دوستان عرضه کنم.

خیلی خبر از فوتبال کشورمون دارم و از شما خواهش میکنم تا در صورت تمایل تا انتهای مطلب بنده ی حقیر رو مورد عنایت قرار بدین.خب........ اجازه بدین بریم سراغ فوتبال.این ورزش محبوب و مردمی کشورمون که سال به سال داره بهتر و جذاب تر دنبال میشه.روی صحبت من هم درباره ی لیگمونه و تیم ملی هم که قربونش برم کافی بود تا با اون شرایط خاص بره جام جهانی و اون موقع بود که دیگه الطاف همگان از سراسر خلقت به ما ارزانی شد و بارز ترینشم صعود تیم ملی به رتبه ی اول آسیا و 38 جهان!!!بله تعجب نکنین یعنی ما بهتر از ژاپن بودیم و خودمون نمیدونستیم! الا ای حال خداروشاکریم که این خوشحالی رو به مردم ما عطا نمود.اما برگردیم به لیگمون.جایی که اگه یه سر به جدولش بزنین میبینین در حد جزیره(لیگ انگلیس) و لالیگا(لیگ اسپانیا)جذابهالبته فقط از لحاظ جدولی چون که کیفیت بازیا و گلهای زده شده به مراتب کمتره و فقط 3هفته مونده تا تموم بشه.منتها این سه هفته تا تموم بشه شده حدود 20فروردین.

بیاین نگاه کلی داشته باشیم به عملکرد تیم ها:

1-فولاد خوزستان:به حسب جوانمردی از تیمی شروع میکنیم که خداییش باشایستگی در صدر جدول قرار داره.یعنی تیمی که شاگردان مربی با اخلاقش یعنی حسین فرکی خوش درخشیدن وتا اینجای کار یعنی بعد از 27 بازی اول هستن.باتوجه به بازیای نسبتا سختی که دارن اما خیلی ها این تیم رو شانس اول قهرمانی میدونن.                                             2-استقلال تهران:تیمی که باوجود این که بازیاش به دل خیلی ها حتی خود طرفدارانش نمیچسبه و همه معتقدن که این تیم فقط با تکنیک سانتر از جناحین گلزنی میکنه.استقلال که تا هفته 26 اول بود در هفته27 در مقابله با ملوان 4گل خورد که البته 2تاش رو هم جبران کرد ولی همین باعث شد تا با اختلاف یک امتیاز صدر جدول رو به فولاد واگذار کنن.               3-پرسپولیس تهران:خداوکیلی باید قبول کنیم که هر چی حاشیه تو عالم هست چمبره زده دور پرسپولیس و کار این تیم رو واقعا سخت کرده.از بی پولی و بدهکاری باشگاه گرفته تا دشمنی ها و کینه هایی که خود پیشکسوتان پرسپولیس  به سرمربی این تیم دارن.اما به نظر میرسه  این تیم امسال تا اینجا هوادارای خودشو بعد از چندین فصل ناکامی راضی نگه داشته.به خصوص این که فاصله ی تنها 3امتیازی این تیم با فولاد و بازیهای نسبتا آسون باعث شده که خیلی از کارشناسان شانس قهرمانی این تیم رو بالاتر از استقلال بدونن.البته پرسپولیس دیگه.اصلا روش ننوشته.یه بار انقدر خوبه که به مس کرمان شیش تا میزنه و یه بارم براحتی از گسترش میبازه و یا با فجر سپاسی مساوی میکنه.حالا باید دید باتوجه به اخباری مبنی بر کمک مالی دوستان علی دایی به پرسپولیس شرایط این تیم چه طوری پیش میره.                                                                                                             4-نفت تهران:تیمی که شرایطش تقریبا مثل فولاده البته از لحاظ باشگاهی و بدور از حاشیه خوب کار کرده و باید منتظر باشیم تا ببینیم شاگردان گل محمدی چه میکنن.                     5-سپاهان اصفهان:باید خطاب به طرفداران سپاهان گفت که خیلی نباید از این که این تیم پنجمه ناراحت و ناامید باشن چون اختلافش با تیم سوم1 و با تیم اول 4 امتیازه.البته اگه سپاهانیا دیر بجنبن و بخواند به تیم هایی مثل مس کرمان به راحتی امتیاز بدن طرفدارای این تیم باید شاهد این باشن که بعد از چندین سال حضور پیاپی این تیم در آسیا برای اولین بار سپاهان از رفتن به آسیا ناکام بمونه.باید منتظر بود و دید که شاگردان زلاتکو کرانچار که خیلی ها حتی شانس قهرمانی براشون قایلن چه میکنن.

اما از جام حذفی بگم و جایی که تراکتورسازی یاغلبه بر مس کرمان برای اولین بار دستش به جام قرمانی رسید اما در حرکتی عجیب شاهد اینیم که تراکتوری ها بقیه ی بازیهای لیگ رو به مسخره گرفتن و در یک بازی ضعیف 3گل از راه آهن  در تبریز دریافت میکنن و میبازن.امیدواریم که هموطنان آذری کمی ارزش برای لیگ متصور شن و و باقدرت ادامه بده چون سرنوشت بالا و پایین جدول به نتایج اونها بستگی داره.

کمی هم از ته جدول بگم که خیلی از تیم ها خطر سقوط را احساس میکنن.از جمله مس کرمان،فجر سپاسی و متاسفانه ذوب آهن اصفهان.اما از صمیم قلب امیدواریم که ذوب آهن به شرایط آرمانی برگرده و خودش رو نجات بده چون حیفه که تیمی با این بازیکنا و سابقه به دسته 1 بره.

خوب در پایان هم از شما تشکر میکنم که بر من منت گذاشتین و این مطلب رو خوندین.از هرگونه نظراتتون خوشحال میشم و باید بگم که به زودی مطلب دیگری درباره ی دیگر رشته های ورزشی هم در صورت حیات خواهم نوشت............................یاعلی 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/01/16 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

در تعجبم از علیرضا !! که با وجود اینکه تنها یک مطلب نوشته ، مطلبش هنوز هم پربازدید ترین مطلب هست و گوی رقابت را در دست دارد... این نشان از آن دارد که نویسنده محبوبی است و اگر مطلب بنویسد مورد استقبال بازدید کنندگان است

این نظر توسط محمد مهدی شانه در تاریخ 1392/12/12 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

بنده میخواستم یه تذکر عرض کنم .. مطالب طولانی رو لطفا در ادامه ی مطلب بگذارید که در صفحه ی اصلی سایت فضای زیادی اشغال نکنه .
خیلی ممنون .
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فدایی سید علی در تاریخ 1392/12/05 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

آقای دهقان کی گفته اسم من سید علیه؟ فدایی سید علیم اسمم یه چیز دیگسشکلکhttp://qasem2.ir/images/smilies/smile%20(12).gif

این نظر توسط م.رضائي در تاریخ 1392/12/05 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

سلام حضرت دلبر
هر چند كه از فوتبال پر رو، بي ادب، بي اخلاق و پولكي مملكت مون دل خوشي ندارم، اما از اينكه دوباره قلم شاداب جناب دهقاني را زيارت مي كنم، خوشحالم و سپاسگذار
اميدوارم بهروز باشيد.شکلک

این نظر توسط علیرضا دهقانی در تاریخ 1392/12/04 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

بسیار ممنون از نظرات دوستان ولی آقای سید علی بنده باتوجه به این که شدیدا طرفدار تیم خاصی هستم اما همیشه در مطالبم سعی کردم که به دور از تعصب بنویسم.اگه جاییش شمارو ناراحت کرده لطفا مذکور شوید.
و اما در خصوص حرف استاد آقا سعید.باورکنین هر موقع که اومدم پیگیر کارای دبیرستانیا باشم مشکلات شخصی بر من چیره شد.به نظر خودم اصلا کاندادا شدن بنده در این امر در این سال اشتباه بود و دفعاتی هم استعفای خودم رو به حاج آقا باطنی گفتم اما ایشان رد می کنند.با این حال ضمن این که درخواست کمک از تک تک عزیزان دارم نهایت تلاش خودم رو میکنم تا انشاالله خاطره ی خوشی از بنده بر جای بمونه. ومن الله التوفیق.علیرضا دهقانی

این نظر توسط فدایی سید علی در تاریخ 1392/12/04 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

کاملا جانب دارانه بود اعتدال رو رعایت نکردی آقا

این نظر توسط در تاریخ 1392/12/04 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

great !!
ثبت مطالب تخصصی مانند مطالب ورزشی ، نمایانگر قدرت فکری و عملی یک بچه هیاتی در تمامی زمینه هاست
موفق باشی...شکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/12/04 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

سلام بر وزیر ورزش و جوانان هیات که فعلا برای دبیرستانیا کاری نکرده!! البته برای بچای راهنمایی امکانات لازم را فراهم کرد!!
امیدواریم یه قلقلکی به خودشون بدن و یه زمین برا بچای دبیرستان هم بگیرن.
خب بگذریم...
بازگشتتون رو به دنیای ژورنالیستی هیات تبریک میگم. نمیدونم چی میشه یهو دوسه ماه نیستی ولی هرچی هست قلم روان و زیبایی داری. ایشالا کلاس کنکوراتم به سلامتی به رتبه ی اول کنکور منتهی بشه و موفق بشی.
از آقای مسعود رضایی هم تشکر میکنم که این بار پای سیستم نخوابیده بودن و به محض آپدیت سایت نظر خودشون رو نکوبیدن تو قسمت نظرات!!! به هرحال ممنون.

می نویسم از یاس از گل بابونه
از آواز خدا در دل شبهای پر از مهتابی
از دل پردرد شقایق گاهی
تا بیناشود هرآنکه بتواند دید!!!
تا به سخن آید هر آنکه بتواند خواند!!
یاعلی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید