loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 78 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

سلام بر همه ی رفقا.در مطلب قبلی قول داده بودم دوباره برای فوتسال مطالبی درج کنم و الوعده وفا.به خصوص الان که بعد از گذست چند روز به شخصه هیچ پیگیری همه جانبه ندیدم وجای بسی تعجب است که با موضوع به این مهمی که درنوع خود فاجعه ی بزرگیست حتی یک صدم باخت تیم ملی به لبنان که شاید تاثیر چندانی به جام جهانی رفتن یانداشتن تیم ندارد هم بحث نشد!!!

 

ادامه در ادامه مطلب است

 

 

سلام بر همه ی رفقا.در مطلب قبلی قول داده بودم دوباره برای فوتسال مطالبی درج کنم و الوعده وفا.به خصوص الان که بعد از گذست چند روز به شخصه هیچ پیگیری همه جانبه ندیدم وجای بسی تعجب است که با موضوع به این مهمی که درنوع خود فاجعه ی بزرگیست حتی یک صدم باخت تیم ملی به لبنان که شاید تاثیر چندانی به جام جهانی رفتن یانداشتن تیم ندارد هم بحث نشد!!!

 

 

 

 

 

برای مثال دربرنامه ی دوشنبه شب نود این برنامه با دعوت از مربی تیم قرچک تنها ۱۵دقیقه درباره ی این فاجعه ی بزگ بحث شد ویا درسایت فدراسیون فوتبال تنها مصاحبه ای چندسطر از علی صانعی(سرمربی تیم)عنوان شده بود که تقصیر ازمن بود نه بازیکنان!پ نه پ معلومه که تقصیر شماست بیاو گردنم نگیر.شاید بگین چرا؟جواب سوالتون اینه:

۱ـیه تیم که میخواد به لیگ نوجوانان واردشه حداقل سه مربی به سرمربی کمک میکنند اونوقت صانعی برای جام جهانی از یک مربی کمک گرفت که خنده داره!یعنی اینقدر اقا خود رادست بالا گرفته که فکر کرده جام جهانی کشکه وبه راحتی تیم میتونه جزو ۴تای اول باشه!

۲ـصانعی این قدر خیالش راحت بود که از دعوت بازیکن بزرگی چون وحید شمسایی صرف نظر کرد.تازه اقا قصد داشت مصطفی نظری روهم دعوت نکنه که اگه اونم نبود مطمین باشید مابه مراکش وپاناما هم میباختیم.                                     

۳ـباور کنید هرکس سرمربی تیم بود از این روش یکبار به صورت امتحانی استفاده میکرد:برای یکبارهم که شده بود از ترکیب محمد کشاورز وافشین کاظمی وحسین طیبی واحمداسماعیل پور که همگی درتیم گیتی پسند بازی میکنند وباهم هماهنگ هستند وهمگی خدایی درسطح بالایی قراردارند استفاده میکرد تاشاید مشکل ناهماهنگی تیم برطرف بشه.

                                                             

۴ـموقعی که تیم به دلیل اخراج مصطفی طیبی ۴نفره بازی میکرد محمد کشاورز بهترین دفاع دنیا بیرون بود که واقعا جای تاسف داره.

۵ـدرسه که ماباید به سمت جوانگرایی حرکت کنیم اما نه در مسابقات به این بزرگی.حضور بازیکن شماره۲(کیایی)جای تعجب داره که به خصوص در مواقع حساس ازاو استفاده شد.

شاید اگر دو سه سال پیش حسین شمس برکنار نمیشد...اگر باوجود ناکامی دراسیا سرمربی عوض میشد...اگر لجبازی ها کنارگذاشته میشد و وحید شمسایی به تیم دعوت میشد...اگر صانعی کمی به مشاوره های کارشناسان گوش میداد...اگرعلی کفاشیان به فوتسال نگاه ویژه ای داشت...اگر تماشاچیان درسالن بعد ازدریافت گل دوم یه شعار ایران بسه دیگه غیرتتو نشون بده سرمیدادند...اگر بازیکنان قدر این همه موقعیت گل رو میدونستند...ودهها شاید اگر دیگر اتفاق میافتد تیم ملی الان جزو۴تا بود نه جزو۱۲.

بگذریم فاجعه ای بود که اتفاق افتاد ولی جالبه بازم کفاشیان ازاین رویداد درس نگرفته و هنوز نمیخواد از حسین شمس در راس سکان تیم ملی استفاده کنه وقصد استفاده از کمک مربی اسپانیایی داره تا سرمربیش کنه.

راستش اول میخواستم جوری مطلب بنویسم جــــــــــوری مطلب بنویسم که کفاشیان وترابیان وصانعی سه تایی برن بچسبند به تاریخ جغرافیا...اما برخشم خود کنترل کردم .

درپایان امیدوارم فوتسال ایران بیش از۱۰ سال عقب نیفته و بیش از این همه در رده بندی فیفا سقوط نکنه که غیر ممکنه وامیدوارم حداقل فوتبالمون ازبکستان رو ببره تا مرحمی باشد به دل داغدیدیمان.

                                          یاحق..........علیرضا دهقانی     

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید