loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 76 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

سلام.با وقفه ای کوتاه دوباره برای وبلاگ دست به کیبرد شدم.اول از همه باید یه تشکر از علی جویافر بکنم که اگرچه من رو عضو وبلاگ نکرد اما همکاری خوبی داشت وامیدوارم همین همکاری با مدیریت جدید هم ادامه دار باشه.

خوب بریم سراغ نقد ورزش ایران که چقدر تو این هفته خوب بود و هیچکس فکرش رو نمیکرد.اول از همه از جانبازان ومعلولین بگم که وزارت ورزش بر خلاف انتظار همه همانند المپیکی ها با اونا برخورد کرد وجوایزی مشابه با المپیکی ها به اونا داد که واقعا خیلی خوب بود و دسشون درد نکنه و امیدوارم از این کارا بیشتر بکنن.
اما بریم سراغ فوتبال که اگه یادتون باشه در مطلب قبلی چقدر بد و بیرا بهش گفتم و حالا فعلا هم ی اونارو پس میگیرم وامیدوارم که دیگه طوری نشه که بخوام از اون واژه ها استفاده کنم.از اول اول میگم.از اونجایی که تمرینات تیم ملی شروع شد وحرکات جالبی اتفاق افتاد.از راه ندادن مایلی کهن گرفته تا رفتن رییس مجلس و رییس جمهور سر تمرین تیم ملی.راستش رو بخوایند اولش منم مثل خیلیا گفتم مگه چیه که اینقدر بزرگش میکنن یه بازی معمولیه که بااین وضع تیم اخرشم میبازن اما بعدا متوجه شدکه نه بابا همچین چیز کوچیکیم نیست.
همه چی برای یه بازیه خوب اماده بود.از صد هزار تماشاچی گرفته تا پوشش بالای رسانه ها.نیمه ی اول شروع شد و ایران با ترکیبی متفاوت وبا سه لژیونر در خط حمله شروع به بازی کرد.

همه دیدند که نیمه ی اول چقدر خوش شانس بودیم که دو سه بار توپ کره ای ها به تیرک دروازه برخورد کرد وچقدر رحمتی شانس اورد.نیمه ی اول تموم شد در حالی که با این بازی ایران همه نگران شدند ومیدونستند که تیم نیاز به یک شوک داره تا اون شوک دقیقه ی 55با اخراج مسعود شجایی اتفاق افتاد. (اگه یادتون باشه مثل این شوک در دربی 74 با اخراج اولادی برای پرسپولیس اتفاق افتاد و این تیم 3 به2استقلال رو برد)ایران هم بهتر بازی کرد و در 15 دقیقه ی پایان بازی در حالی که فقط سه نفر از ایران و6نفر از کره تو محوطه ی جریمه بودند روی سانتر خوب دژاگه و برگشت توپ کاپیتان جواد نکونام دروازه رو با شوتی محکم و زیبا باز کرد و برای چند ثانیه کل ایران رفت تو هوا!در ادامه هم انصافا بازیکنان با جون و دل دفاع کردند تا بازی بعد از 6 دقیقه وقت تلف شده به اتمام رسید وایران به بردی باور نکردنی دست یافت.جا داره از بازی خوب رضا قوچان نژاد واشکان دژاگه و مهرداد پولادی تشکر کنیم.

امیدوارم اعضای تیم در باد این برد نخوابند و ادامه ی راه رو تا جام جهانی همین شکلی پیش برند.
مسابقات لیگ هم از جمعه شروع میشه که باید دید ایا اوضاع در صدر جدول تغییر میکنه یا نه؟

اما جام جهانی فوتسال هم از 12 ابان در تایلند شروع میشه که وقایع اونجارو هم به سمع و نظر همتون خواهم رسوند.با ارزوی موفقیت برای فوتسال ایران.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید