loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 93 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بنام خدا
سلام علیکم و با عرض قبولی طاعات و عبادات دوستان عزیزم در ایام البیض ماه رجب و اعمال این ماه.
با اینکه دوستان امتحان داشته و سرگرم خواندن درس هایشان هستند ولی بحمدالله بازدید سایت و حجم مطالب تولیدی خیلی کم نشده.
چندتا مسئله در مورد برنامه های تابستان:
1- جلسات هفتگی هیات
2- جلسات هفتگی و داخلی هر گروه
3- فعالیت های ورزشی هیات
4- فعالیت های اردویی هیئت و هر گروه
5- فعالیت بی وقفه و روزانه ی سایت هیات و افزایش بازدیدهای داخلی
6- برنامه های فرهنگی هیات در تابستان
و...

ادامه مطلب خوانده شود

 

1- جلسات هفتگی هیات
2- جلسات هفتگی و داخلی هر گروه
3- فعالیت های ورزشی هیات
4- فعالیت های اردویی هیئت و هر گروه
5- فعالیت بی وقفه و روزانه ی سایت هیات و افزایش بازدیدهای داخلی
6- برنامه های فرهنگی هیات در تابستان
و...

مورد 1- جلسات هیات که بعد از امتحانات اعضا، کما فی السابق بصورت هفتگی برگزار خواهد شد. ولی در مورد بحث محتوایی جلسات باید یک فکر جدی بشود. مطالعات باید افزایش پیدا کند و قوه ی تفکر دوستان باید تقویت شود. این که هفته ای یک جلسه بیاییم و برویم حداقل استفاده ی ما از این ظرفیت بالای هیات است. این مجموعه، ظرفیت های بسیار بزرگ و بالقوه ای دارد که باید آزاد شود.

این امر اتفاق نخواهد افتاد مگر این که در مراسمات هفتگی حداقل ماهی یک بار برنامه هایی نظیر جُنگ ، مسابقه ی مطالعاتی و قرآنی و روایی برگزار شود و بیشتر روی فکر دوستان کار شود.
لذا برنامه های هفتگی باید از این حالت تکرار و رکود و انجماد خارج شود...
دوستان ، هیات متعلق به شماست. برای افزایش محتوای جلسات و شور و نشاط فرهنگی ، شما باید بیشتر کمک کنید، پیشنهاد بدهید و خودتان هم پیگیری کنید.

مورد 2- جلسات هفتگی گروهی ؛ مسئله ای که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اصلا هرچه صمیمیت و یکدلی و رفاقت اتفاق می افتد از درون همین جلسات گروهی است. لذا مربیان باید این مسئله را بیشتر مورد تاکید قرار دهند. گروه های اول و دوم دبیرستان همکاری بسیار خوب و تنگاتنگی با هم دارند. جلسات گروهی منظم و با شرکت بالا و صمیمی اعضا برگزار می شود. گفتنی است، یک هفته که به هردلیلی جلسه گروهی تعطیل می شود بچه ها در تماس ها و پیام های بسیاری خواستار تشکیل جلسه می شوند.!!!

گروه های راهنمایی هم انشالله بیشتر توجه خواهند کرد.


مورد 3- فعالیت های ورزشی هیات ؛ قاعدتا در تابستان باید به غیر از فوتبال هفتگی برنامه های بیشتری نظیر والیبال ، استخر ، کوهنوردی و ... برگزار شود.

مسئول مستقیم این امر آقای دهقان هستند. از ایشان مطالبه کنید.


مورد 4- اردوهای هیات ؛

هرچند برنامه های اردویی ما(نسبت به دیگر هیاتها) بیشتر است ولی ما از استقبال اعضای هیات از اردوها راضی نیستیم.(به غیر از اردوی مشهد!) بسیار بی میل برخورد می کنند.

اردوی شیراز که به دلیل نبود استقبال کنسل شد ؛ اردوی لردگان هم همینطور. اردوی شمال هم با استقبال سرد اعضای هیات مواجه شده است. با این اوصاف باید یک فکری به حال خودتان بکنید!! مسئول و مربیان هیات این همه انرژی و وقت صرف شما می کنند ولی شما با کمال بی توجهی و به راحتی از کنار آن رد می شوید. این کار شما موجب دلسردی ما از برگزاری اردوهای بزرگ می شود.

البته اردوهای کوچک گروهی با استقبال خوبی مواجه می شود...

مانند عکس زیر!


مورد 5- پایگاه اطلاع رسانی هیات ؛ تا به اینجا راهی که طی کرده است بسیار خوب و دلگرم کننده است.

فقط !! نویسندگان باید افزایش پیدا کنند و مطالب بیشتر تولیدی از ذهن دوستان باشد!
عزیزم! دوست من! اگر هم میخواهی مطلب کپی شده بگذاری(که سعی کن نگذاری!) مطلبی بگذار که یک ربطی به هیات داشته باشد! مورد استفاده باشد!!
در مورد بازدید کنندگان باید بگویم که خوب است ولی بیشتر از دوستان دبیرستانی است. اعضای راهنمایی بازدید زیادی ندارند! که باید بیشتر توجه کنند!
یک نکته ی دیگر هم اینکه از هرگونه تنش و جواب سوالی و بی احترامی به یکدیگر در سایت پرهیز کنید. دیده می شود که بعضی عزیزان جوگیر شده و برای یکدیگر پالس های منفی رد و بدل میکنند!! خواهشاً مراعات بفرمایید.

مورد 6- در مورد برنامه های فرهنگی کل هیات در تابستان و بخصوص در ماه مبارک رمضان از حاج آقا باطنی مطالبه کنید و  پیشنهاد و راهکار ارائه کنید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید