loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 57 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

 بالاخره انتظار ها برای مشاهده نسخه پنجم به سر رسید...

در مقدمه سخنم فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی خدا رو به همه تبریک عرض میکنم.شاید براتون سوالی پیش اومده باشه و اونم دلیل رونمایی زود تر از نسخه پنجم باشه...

1.بنده متذکر شدم که برخی از اعضاء از چند روز قبل از شروع ماه مبارک به پیشواز رفتن ، و علاوه بر آن تمامی اعضایی که پارسال اومدن مشهد یه روزه به گردنشون بود ، بنابر این شروع ماه رمضان برای بچه های هیات ما ازاین لحظه میباشد و اینکه این قالب مربوط به این ماه است ...

2.اهمیت غیرقابل انکار پایگاه اطلاع رسانی ، روابط عمومی و نشریه در نمای فرهنگی هیات ؛ همانطور که میدانید هیات از چندین مسولیت تشکیل شده است ، پایگاه اطلاع رسانی ، روابط عمومی ، تدارکات ، سمعی  بصری ، مناسبت ها ، نشریه ، ورزشی ، مالی و ...

البته خوشبختانه در نشریه تا حالا باز نشده فقط شعار دادن

اما باید روی این نکته توجه بسیار کرد که کدام یک از این موارد ، نمایانگر فعالیت ها و ارزش های هیات است ؛و توجه به سرمایه گذاری های فکری و مالی در این سه گروه (نشریه ، روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی)

به عنوان مثال تدارکات نهایتا 3 یا 4 ساعت در هفته کار میکند

سمعی بصری نهایتا 5 ساعت در هفته

و نهایتا مناسبت ها هفته ای 9 ساعت ....

ولی مجموع فعالیت های نویسنده های ما و خود بنده رو هم که روی هم جمع بزنیم هفته ای حدود 13 ساعت فعالیت داریم ، علاوه بر آن سایت هیات هر هفته 87 ساعت مشاهده میشود یعنی روی هم 100 ساعت فعالیت خالص ! ما از همینجا درخواست نیروی فکری داریم،کمک مالی هم نمیخواهیم ، فقط بخشی از هزینه هایی رو که میکنیم بدین و بهمون تهمت نزنین...

3.متاسفانه با ارایه فاکتور هایی که در اختیار امور مالی قرار داده شد ، حالا بماند که بخشی اش رو به بهونه ماهیانه های چند ماه آینده ندادن ، خیلی حالا غرور هیاتی شان گل کرد و گفتن مگه چیکار میکنید تو این سایت؟مگه مطلب گذاشتن هم هزینه میخواهد ؛ بعد هم از یه جایی برف گیر اوردن و سرشون رو کردن لا برف و رفتن ؛ در حالی تمام هزینه ها ریز به ریز نوشته شده بود و از بسیاری اش چشم پوشیده بودیم اصلا خیلی هاش مال سایت نبود و خرید های جزئی بود که با دستور قبلی خرید کرده بودم

چند تا خوش زبون هم گفتن:دو تا مطلب میزارین شصت هزار تومن پول میخاین و متاسفانه به چشم حقوق بگیر به ما نگاه کردن ، در حالی  که اینجانب از بسیاری از هزینه هایی هم که حقم هم بود و هزینه اش را هم میشد حساب کرد چشم پوشی کردم ،از جمله برگه هایی که چاپ کردم ، زیراکس هایی که گرفتم ، هزینه های پیام ها و ...

اصلا نمیخواستم این حرف ها را مطرح کنم ، ولی در همین حد بدونین از یه مجموعه فرهنگی دیگر همین پیشنهاد شدکه وقتی با خودم حساب کردم کلی هم به نفعم میشد در کل بابت فعالیت توی هیات ماهیانه فقط داریم ضرر مالی میکنیم نه تنها من! بلکه اکثر مربیا ... با این تفاوت که من علاوه بر فعالیت ، ماهیانه هم میدهم...

همون شب یک نفر قضیه رو برای شخص دیگری تعریف کرده بود که با من تماس گرفتند و گفتند: "حرف هایی رو که بهت میزنن حقته ! چون داری تو مهدکودک کار میکنی..."

4.با توجه به اتفاقاتی که شرح داده شد ، از این پس ریز به ریز هزینه ها رو حساب میکنم ... و در صورت برخورد نا مناسب کنترل کیفی سایت ، طراحی نوشتاری و تصویری هدر ، بروز رسانی نوار های سمت راست ، درج مطلب ، کنترل فنی سایت ، پیگیری و چک ایمیل هیات و ... رو به عهده خودتون میذارم ؛ همانطور که شما مثل یه کارمند ناشناس با من برخورد کردید.....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید