loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 80 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

چراجمعه فوتبالنبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باسلام لطفا متن رو در ادامه ی مطلب ببینید...

چراجمعه فوتبال نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابتدا بایدسلام عرض کنم وورودمجددخودم رابه وبلاگ به شما وتمام کاربران اینترنت تبریک بگم!!!خوب اینم ازلطف آقای قدسیه که ماراقابل دونستن و دستمونا تو وبلاگ بندکردن.ایشالا که بتونم مطالب خوب وپرباری و تو وبلاگ بذارم.خوب بریم سرموضوع اصلی که چراجمعه فوتبال نبود؟بذارین ازاول براتون توضیح بدم که منو دهقان چهارشنبه بابچه های دبیرستان رفتیم ورزشگاه دم در ورودی ورزشگاه یک دفعه چشم من افتاد به برگه ای که دم در زده بودندکه نوشته بود:روزجمعه ورزشگاه تعطیل میباشد.من برگه ی روبه دهقان نشون دادم بعد باهم رفتیمو پرسیدیم که چمن مصنویی هم تعطیله یانه که جواب مثبت شنیدیم ومسول چمن هم گفت من به آقای برنجیانزنگ زدم گفتم شنبه همون ساعت بیاین منم گفتم فردا یه زنگ میزنم به برنجیان وباهاش هماهنگ میکنم .فرداش برنجیان پیام دادکه مسول زمین زنگ زده گفته شنبه بیاین و تو به بچه ها خبربده .منم گفتم که شماره ی بچه هارا ندارم .شوم جمعه که عصرش گوشیه من هیچی شارژنداشتوخاموش بودتا روشنش کردم دیدم دهقان پیام داده فوتبال فردا کنسله منم با کلی تعجب جواب دادم چرا؟کی گفته؟من به بعضی بچه ها گفتم که شنبه فوتباله؟.بعداون پیام داد ...توسرت !چراگوشیت خاموشه ؟سریع بهشون بگو که کنسله !من گفتم چرا کنسله گفت چون آقای باطنی گفتند!منم به کسایی که گفته بودم پیام دادمو گفتم که فوتبال کنسله ! خلاصه این طور شد که به امرآقای باطنی فوتبال کنسل شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید