loading...
هیئت قاسم ابن الحسن اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی هیئت بازدید : 65 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

 

بنام خدا شروع میکنم...

قبل از هرچیز راه اندازی وبلاگ هیات( که در پیچ و خم های زیادی قرار گرفت و به لطف خدا و به همت علی آقا جویافر راه اندازی شد) را تبریک میگم.

در این دنیای بی سر و ته فضای مجازی ٬ جای خالی هیات قاسم ابن حسن(ع) به شدت احساس میشد!

از همه ی عزیزانی که در زمینه ی نویسندگی و طراحی مهارتی دارند دعوت میکنیم که در امور وبلاگ کمک کنند تا بتوانیم این بار بزرگ که روی زمین مانده را همگی و به کمک هم برداریم.

امیدواریم با راه اندازی وبلاگ٬ مسئولان نشریه هم یه تکانی به خودشون بدهند! و کارشونو شروع کنند٬ و حداقل تا اردوی مشهد یک شماره از این نشریه ی مظلوم!! منتشر بشود انشاالله!!!

البته شنیده ها حاکی از این است که حضرت آیت الله مسعود رضایی یه کارهایی دارن میکنند و مطالبی را آماده کرده اند. ولی ما تا به چشم نبینیم باورمون نمیشه!

نکته ی بعدی در مورد تعداد نظرات بچه هاست. ظاهرا بعضیا یخ قورت دادند(بی بخارن) و قصد پر کردن قسمت نظرات را ندارند. یکی از پارامترهای( ملاک های! ) پویایی و زنده بودن وبلاگ ٬ بخش نظراتش هست. خواهش بنده این هست که قسمت نظرات را پر کنید و نظرات ارزشمند!!! خودتون را در وکنید تا مدیران وبلاگ رغبت بیشتری برای ادامه ی کار در خودشون احساس کنند.

دست به دست هم دهیم به مهر

وبلاگ هیات خویش را کنیم آباد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هم اکنون در حال مشاهده ی آرشیو قدیمی سایت هیئت قاسم ابن الحسن می باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    برای حمایت از ما از طریق درج لوگوی پایگاه اطلاع رسانی هیئت (مانند لوگوی بالا) ، کد درون کادر سفید رنگ زیر را انتخاب کنید و در بخش کد های اختصاصی کاربر ، کد های جاوا اسکریپت ، اسکریپتها ، کد های آی فریم ، کد های اضافه و یا ... درج کنید

    برای انتخاب بهتر کل بخش میتوانید پس از کلیک بر روی کادر سفید رنگ از کلید های ترکیبی ctrl و a استفاده کنید و سپس کلیک راست کرده و متن را کپی کنید